TSMLY81S00497509 data prod-sprzedaży w Szwecji 7.12.2018r. - I rej. w PL - 15.09.2022r., mocny silnik włoski MultiJet 1,600 cm3 diesel-najnowsza norma Euro 6 d , moc 120 KM, b. duży moment obrotowy 320 Nm przy 1750 obr./min, przegląd tech. do 19.06.2025 r. ubezpieczenie OC+NW do 26.12.2024 r.
Serwisowany w Szwecji i w PL (gwarancja przebiegu i bezwypadkowości-dokumentacja), nigdy nie był zalany - nie uczestniczył w powodzi, w aucie nie palono tytoniu, itd, garażowany, 2 komplety kół na alufelgach z czujnikami.
bogata wersja wyposażenia - między innymi to:
napęd allgrip (dołączana tylna oś automatycznie lub przełącznikiem obrotowym- w kilku wybranych trybach), wysoki prześwit-18,5 cm, grzane przednie siedzenia i lusterka, opcjonalne ogrzewanie „z gniazdka” 230 V zewnętrzne silnika DEFA z kablem (to przy zakupie kosztowna dodatkowa opcja)”, system multimedialny, klimatronik, tempomat, dwie kamery cofania, system antykolizyjny - informowania kierowcy o samochodzie hamującym z przodu, zaawansowana a jednocześnie prosta i niezawodna japońska elektronika, el. szyby x4, centralny zamek, reg. kierownica, siedzenia i lusterka, komplet pięciu gwiazdek bezpieczeństwa wypadkowego dla kierowcy, pasażerów i pieszych, itp.
Przebieg: 193 tys. km - pełna dokumentacja serwisowa ze Szwecji a ostatnie 2 lata w PL- ok.181 tys.km w Szwecji -prawie 100% trasy (udzielam gwarancji na przebieg), w PL bardzo mało eksploatowany (5-6 tys.km rocznie- w stosunku ok. 2/3 trasa i 1/3 miasto), bezwypadkowy i bieżąco serwisowany (udzielam gwarancji na przebieg) , ładne dwa komplety kół na alufelgach z samoprogramującymi się czujnikami ciśnienia (koła letnie 17 cali, zimowe 16 cali) plus dodatkowo zestaw naprawczy z nowym podnośnikiem i kluczem do kół, absolutnie bezproblemowy „suchy” nie wymagający płynu AdBlue DPF. UWAGA: DPF fabrycznie „ułożony pod maską na kolektorze wydechowym”, co pozwala wypalać go w razie konieczności w kilka minut na wolnych obrotach, a więc nie ma potrzeby jeździć obwodnicami jak w innych modelach diesli i nowych benzynowych z analogicznym systemem o nazwie GPF.
UWAGA: DPF nie dawno został „odmłodzony” z przywróceniem cech nowego, chociaż nie było jeszcze takiej potrzeby czyli profilaktycznie wyczyszczony chemiczno-wodnie w specjalistycznym warsztacie (rachunek), wymieniony komplet hamulców przód, wymienione płyny eksploatacyjne, szwedzka i polska dokumentacja, „książkowa” polska instrukcja obsługi (specjalnie zakupiona).
Bardzo ekonomiczny i dynamiczny w każdych warunkach i z każdym obciążeniem - zmierzone zużycie paliwa (zawsze na tej samej stacji pod korek przy dystrybutorze) - „badanie” na 630 km trasie mieszanej, w tym drogi krajowe, autostrada i S-ka i 25 km jazdy miejskiej- wszystko przy wysokiej temp. z klimatyzacją to rzeczywiste 4,2 litra ON/100 km (gdybym bardzo się starał to jeszcze mniej w trasie na drodze krajowej), wyłącznie miasto - „od sklepu do sklepu” to 6,5 do 8 litrów ON/100 km, ważne dla przyszłego użytkownika - ma możliwość wyłączania przełącznikiem pseudoekologicznego kłopotliwego dla innych modeli pojazdów systemu Start-Stop, który (aktualnie go wyłączyłem)- mieszkańcom dużego miasta(Poznań, Wrocław) z korkami radzę jednak włączyć.
.